Friday, May 6, 2011

PAsrah adakaH tAndA keCewa??


Lame dh x menulis...bzyla katerkn....(bzylah sgt)..kahkah
Peciter yg nk aku tulis kt cni..xde pe..just....

Hari ni br hbes paper Projek management & economy....Amek chemical engrg pon kn blja economy gak??ha..musykill kn..tp xpe..ilmu Allah sgt luas...kne blja...kn gak walau xpndai ne pon...nk dijadikn kisah...exam td mmg sgt sush..aku hentam je kowt...aiyaa...xtau r pe jd t...balik bilik aku xtau np ak sayu sgt...serius ak sgt sedih....aku ni x pndai ke??aku xstdy ke??..huhu..tp lps solat..bru aku sedar..smua tu dugaan Allah...xpela..nk wat cmne...pasrah kah aku?tnda putus asa ke?no..........pasrah kepada Allah means tawakal lillahitaala....aku berserah pada tuhanku..pemilik nyawaku...ALLAH mAHA BESAR...aku berserah padaMU Ya Allah....aku hanya mohon yg terbaek dariMU...

tu kisah exam...ni kisah hati pulak........aku pun pasrah jugak..penat fikir tau...semoga Allah menunjukkan jalan yang terbaek untukku...amin...

No comments:

Post a Comment