Saturday, May 7, 2011

pemBaziraN wakTU DI hAri Sabtu...


Hari ni aku mmbazirkn waktu yang x trhingga di dalam bilik...bangun pon dh matahri dekat ats kepala..mak tau nie..habesla aku..sobsob...sedih sbb x dpt nk jd yang terbaek dari hari-hari semalam..wuwu...patotlah aku xpernah berjaya..huaaa...ish2..jgn down..rilek2..kiter cube ag sok k...(aku bangun lewat ckt tp still solat subuh okeyp..mende wajib cube jgn tiggl..)...

pagi2 td..bgun bukak msg kt hp...n...daripada die...

En.N: Assalamualaikum..hai kamu..tido lewat malam td..study ek...hehe

maaf aku xbalas msg kamu...aku nervous+aku rindu gler msg ko...tp ak xblh layan...astaghfirullahalazim...smua2 tu syaitan je yg nmpkkn indah...pdhl x indah pon..an..an...aku harap die faham...n aku harap Allah sentiasa syg aku...aku cube untuk jadi yang terbaek untuk Allah...aku cube....wlaupun aku insan yg sgt hina...wuwu...Ya Allah...aku xmahu kehilgn matahariku...tp aku tau..hanya KAU yg maha mengetahui apa yg terbaek untukku...aku berserah...

APPY mothers day mummy.........syg sgt2 kt mak...sgt2...mak je tempt aku nk mngadu dalam dunia ni selain Allah..best citer ngn mak...hihi...mak....semoge mak bhagia dunia akhirat...doakn kejayaan anakmu ini..hihi...

still ader 2 paper ag...caiyokk!!!.semoga semangat stdy akan dtg kembali...aminn...

No comments:

Post a Comment