Friday, January 6, 2012

Berakhirnya Sem 7 di UMP




Alhamdulillah....habes dh exam untuk sem 7..tinggal satu sem je lg nk hbeskn hidup kt UMP...lepasni nk keje pe??ape nk wat lepas nie??hmmm..insyaallah semua sudh ku rancang..biarlah menjadi rahsia antara aku dan DIA...macam2 aku hadapi sem7 ni...tuhan je yang tahu...saat aku sendiri...saat air mata aku mengalir tiada teman disisi..saat orang yang aku percaye sndiri khianati aku...yup..mungkin tu semua menebus kembali salah aku sebelum ni...buat orang xingatkan...sekrang dah kne batang hidung sendiri padanlah muke..huhu...

Kawan-kawan datang dan pergi dalam hidup...
Semua pun tinggalkan kesan yang paling mendalam dalam hidup..Semoga kalian bahagia dalam hidup masing-masing...Dalam ramai-ramai..seorang je yang xpernah jemu melayan perangai aku..Ya ALLAH...lindungilah ikatan persahabatan kami sehingga akhir hayatku...



Sekarang fokus tok teruskn hbes sem...Presentation plant design (PD) dengan Final Year Project (FYP)...Alhamdulillah dapat sv yang sangat memahami..semoge Allah membalas dengan rahmatnya wahai guruku...

Caiyokk jaja!!!


No comments:

Post a Comment