Monday, August 13, 2012

Senyuman itu!!! Saya RINDU!!!

Salam 25 Ramadhan....

Alhamdulillah...dpat jugak merase ramadhan tahun ni..hmmm..mlm ni rindu kt senyuman2 PSSCM la..xtau nape tetibe an....

Dalam banyak2 kenangan yang aku xleh lupe kt UMP ialah ngn persatuan ni..aku g mcm2 program..aku join mcm2 aktiviti kt luar...smua pon meninggalkn memori sendiri...tp memori ngn persatuan ni aku rse kalau blh xnak hilang...sbb kt persatuan ni aku jadi lebih yakin ngn diri aku untuk berdiri sendiri..
Alhamdulillah syukur ke atas ALLAH beri aku kesempatan nak belaja silat cekak ni..
terime kasih kt kwn2 yang menyokong saya.xtau mcmane nk takrifkan kesyukuran aku bertemu korang....


Gambar tu program silat kt KL...happy sangat time ni..


hari yang same g program kat kl tu...kawan baik saya datang menjenguk..dan saya sangat terharu..terime kasih cikgu syuk!!


Gambar ni Konvokesyen Ujian Sijil Rendah Perstauan Seni Silat Cekak Malaysia (PSSCM)

pic ni private...hope diowg xbace blog aku ni..kuikui..haaa..kan dah ckp banyak sangat kenangan kan...hehe..mana mungkin blh lupe...


terime kasih juga yang slalu mengutuk dan tinggalkan saya..dri c2 saya dpat practise kan sebenar2 kebergantungan hidup kita kepada ALLAH....




pic ni untuk awak...


Mate dah kecik..slide Dr.S xsiap ag..hihi...xpela...rehat jap ye dr.S..hehe..nyte...Assalamualaikum...

2 comments:

  1. kite pun rindu jugak :D hee

    ReplyDelete
  2. che wanie.......dtg dr mne ni??(pndg atas bah kiri kanan..haha)..maluuula kiterrr...=p

    ReplyDelete